onsdag 30 mars 2011

Pojkar

Det var ju inte så från början...
Tidigare var jag ju strängare.
Men... de är ju ej små så länge.

Det är inte mycket plats kvar i sängen när det är dags för
mig att krypa ner.
Pojkar i varierande storlekar om vart annat.

De trivs där:)

Börjar ju dessutom bli för tunga för lilla mamman att bära
in om nätterna, puh.

Så när jag väl lyckats göra mig ett litet hörn i sängen,
bäddat ner mig på kanten, trött som en gnu somnar jag oftast
direkt ändå, så kryper storgull intill, lägger armen om mig,
säger i sömnen ngt som han fått från drömmen han är djupt inne i,
orden...

"Fy f*n vad pungigt!"

What?!!

De är visst inte så små ändå.... trollungar;)
Jag vet någon jag behöver ta en diskussion med, eller möjligtvis
ge sånna där aldrigblivastur piller!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha underbara ungar! Jag hade inte kunnat hålla mig för skratt om det vore mina barn. MEn sen har jag ju dålig humör oxå ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  2. hehe. inte lätt när man pratar i sömnen. kan bli avslöjad utan man vet om det! ;)

    underbar bild. en hög gossar och massor av kärlek!


    kram åt er alla

    SvaraRadera