onsdag 6 april 2011

Hjärter dam

3 gången gillt på många sätt idag.
Jag får låsa mitt hjärta, där finns ju ändå 2 pojkar, kanske där är fullt?
Kanske inte lönt att försöka.
Kanske är det så här det ska få vara?
Igen bommat.

Nej, i mitt hjärta finns det gott om plats.
Det orkar bara ej bli sviket fler ggr.
Smärtar.
Saknar.

Går vidare, vissa saker är ej värda att sörja.
(Även om hjärtat säger annorlunda)

Sista kvällen med gullen mina för denna v.
Myskväll.
Tårar när ingen såg.
Extra många kramar för att mamman behövde dem.

Kortspel och lite extra gott.
Fredagsmys på en onsdag:)

Jag förlorade.
Mitt sista kort, upponer vänt på bordet var detta.
Hur ska jag tolka det?
Ska jag alltid förlora i kärlek?

Så är det väl.
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Men hjärtat! En dag dyker prinsen upp. Ha tålamod!

    PUss!

    SvaraRadera
  2. Jag lovar, när du minst anar så finns han där, och så länge får du njuta av dina 2 underbara småprinsar så länge.
    Massor med kramisar

    SvaraRadera