lördag 12 mars 2011

Matematik

Tänk så enkelt livet egentligen är!

En så enkel matematik, tänk gott och gott händer!
Tänk negativt och du dras neråt, oundvikligt.

Jag förundras över hur mkt härligt som händer i mitt liv.
Ju mer positiv man är, desto fler av de där så oväntade
underbara sakerna öses över mig, det är fantastiskt!:)
Då är det inte svårt att vara lycklig:)

Jag tror, jag tror på älvor...
Det är så.
Det är svårt att förstå sig på varför saker sker, men faktum
är att det fungerar så.
Fånga dagen, njut av den!
Just idag kommer aldrig tillbaks.

De små sakerna, ta vara på dem.
Se dem för vad de är och var tacksam!
Saker och ting händer av en mening, se dem som gåvor och njut av dem!
SE DEM.
Och framför allt, se möjligheterna och se dem som just det - möjligheter.

Jag har så mkt i mitt liv som är alldeles underbart!
Alldeles alldeles fantastiskt:)


Vem vet vad som händer imorgon, idag har jag iaf fångat dagen:)
...och det bästa, dagen har bara börjat:)

Dagens än så länge bästa bild,haha, lycka i 2 olika färger;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar