söndag 27 mars 2011

Vår ute, vår inne...

Nerbäddad i soffan.
Socker snusandes bredvid.
Våren värmer utanför mitt fönster och fåglarna kvittrar lockande.
Huvudet bultar, jag vet ej om jag liknar Rudolf, han med den röda
näsan mest, eller en gapande guldfisk.
Attans vad trist det är att vara förkyld.
Men ok, jag kan fixa det nu på 2-3 dgr så slipper jag det sedan
och kan njuta av våren, deal?;)
Hoppas:)

Det är ju vår både ute och inne och jag vill njuta!
Inte ligga inomhus och känna mig helt väck.

Gårdagsmorgonen, tvätt hängdes ut och doftar ljuvligt!:)

Vår inne, de vita krokusarna på mitt köksbord börjar slå ut!:)


Och... helrätt våroutfit för att hänga tvätt på morgonen;)
Pyjamas och stövlar, jacklös, utan att frysa det minsta:)



Veckan har varit händelserik!
Minst sagt!
Allting blir liksom lite extra av allt när familjen samlas:)
Allt känns lite mer, både det bra och det dåliga, men mest det bra, såklart!;)
Men en fantastisk vecka har det varit.
Jag saknar de där nära kära, de bor ju så långt borta, men ett
besvär blir det bara om man gör det till det, saker kan alltid lösas:)

2 söta bilder från i v:
Lillhjärtat - stolt efter Dr besök, med sin lila glittriga dinosarie.

Lillgulls finfina rymdgubbe som jag beundrade under fredagens utvecklingssamtal.

Nu... sova, sova, sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar