onsdag 25 maj 2011

Dagen då lillgull fyllde 8år!:)

För 8 år sedan...
För 8 underbara år sedan föddes mitt älskade lilla kärlekspaket!
Min glädje, min minsting:)
Så lycklig jag är att få vara din mamma!
Över alla pussar du bara MÅSTE ge mig 100ggr/dag.
För alla blombuketter du stolt plockar och ger mig med tindrande ögon.
För dina små tunna armar omslingrade kring mig i dina mjuka kramar.
För att du är du, helt fantastisk, min älskade onge!


Allt annat än pigg men en mycket lycklig och förväntansfull 8åring!

Jag fick följa med mitt födelsedagsbarn till skolan idag.
Det är så kul att se hur hans dag ser ut!:)


Underbar:)

I skolan stod de på stolarna och sjöng för mitt stora gull.
Jag också såklart.
Sånt fick man ej göra när jag gick i skolan så jag passade på.


Kära nära för att fira:)

Lillgulls middagsval: hemmagjord hawaii pizza.
Självklart:)
Snygg min...

Glasstårta!
Lite pimpad med sånt lillhjärtat gillar bäst, strössel i alla färger
och former - SÅ rätt!:)

Killarna meckade lite.
Gick sådär.
Vattenkrig lockade mer...

Ibland vill man bara vara blå...

Och göra världen lite mer färgglad.



Och gjort världen så mycket mer underbar har min lilla son gjort sedan
den dag han föddes!:)
Så många skratt, så många äventyr!
Så många hyss och experiment...Älskade älskade, tack för att du kom till min värld!
Du är en gåva, oväntad, underbar och oerhört oerhört älskad!!



Trollen ovan.
Dock ej en bild tagen igår direkt;)

2 kommentarer: