tisdag 19 juli 2011

Hemma och på väg...

Kottarna sussar fortfarande sött i min säng.
Själv är jag uppe med tuppen och packar det sista inför vårt äventyr.
Resefjärilarna i magen börjar samlas, det ska bli så härligt!:)

Idag styr vi kosan mot Ankarsrum, Västervik, Oskarshamn.
Sedan vidare imorgon mot Öland!
Älskar!!:)


Veckan och helgen förflöt och de saknade kom hem.
Lillgull som vaknade först hos pappan blev hemkörd tidigare och blev ompysslad som få:)

Storgull tog lite längre tid på sig att vakna men kom hem han också,
på pappas nya leksak:)

Själv hann jag med både ett vackert bröllop, det är så underbart att se två
människor så lyckliga och att få vara med att dela deras dag.
Det fullkomligt strålande om dem i kyrkan och blödiga jag fällde såklart
både en och annan tår av lycka, åh så fina de var!:)

Söndagen tillbringades också med underbart sällskap i filmsoffan.

Och igår passade jag på att byta vattenutkast på utsidan så vi även har
vatten där, ett äventyr bara det:)
Jag har haft sån ångest över det där, vatten är ju en bra grej att ha
på utsidan men att tillkalla en VVSare så här i semestertider är varken
lätt eller vältajmat.
Så jag har skjutit lite på det...
Men nu började det droppa allt mer och då vi reser bort och min lilla
mor ska bo här i huset så tänkte jag att det är lika bra att ta tag i det.
Efter mkt meckande så har vi nu vatten på utsidan.
Lätt som en plätt kan tyckas för de invigda men en riktigt skön grej
att ha avklarad för mig:)

Nej, dags att väcka sjusovarna och få i oss lite frukost!
Strax beger vi ju oss iväg på nya äventyr!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar