lördag 10 april 2010

På nytt

Hej kära vänner!

Efter ganska så exakt ett år är jag tillbaks i bloggvärlden.
Ja, tankarna bubblar, det sker så mycket som jag bara måste
skriva ner:)

Då jag varit så totalt borta från bloggvärlden hela tiden, det
har varit mycket, postivit mestadels, så har jag därför kanske
inte de mest uppdaterade versionerna av era bloggar i min
länklista, maila dem gärna till mig på kottemor@hotmail.se
så blir jag jätteglad!

Här kommer jag nu att finnas framöver:)

Många kramar från er egen
Kottemor

5 kommentarer:

  1. inte alls glad att du är tbx.. näpp, inte alls! ;) :D

    Puss o Kram <3

    SvaraRadera
  2. Välkommen, såååå glad, såå glad;)
    Krama

    SvaraRadera
  3. Men där är du ju, oh vad jag har längtat efter dig och ditt bloggskrivande. Jag har inte själv varit så aktiv som jag kanske borde, men man måste nog ta lite pauser då och då för att komma ikap med livet.
    Men jag har tänkt ofta på dig, faktiskt och undrat hur du och dina goa pojkar har det, oh så glad jag blev att få se dig här.
    Kramkramkramkram

    SvaraRadera
  4. Goa vännen, så G L A D jag blir att se dig igen och få läsa dina mysiga inlägg med så mycket kärlek och lycka! Jag har saknat dig M A S S O R!!! Du är verkligen en sån där speciell vän som tagit en del av mitt hjärta. Vi känner inte varandra "sådär live", men det känns som om vi ändå känt varandra föralltid. Jag respekterar verkligen ditt beslut du tog om att sluta blogga, men usch så tråkigt det var! Saknaden blev stor. Så jag är lycklig att du är tillbaka och tacksam att du vill dela dina ord med just mig.
    Var rädd om dig i vårsolen & krama dina kärlekar!
    STOR varm kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Sabina B: Hihi, tack!! Puss!

    Sabina G: Tack, och så glad du gör mig!!! Kraaaaaaaaaaaaamar!

    Netha: Så glad för dina ord! Har tänkt så mycket på er också!! Men tiden och orken har inte funnits här... Masssvis med kramar jättefina du!:)

    Cloudberrie: Det du skrev till mig här gjorde mig verkligen jättelycklig! Visst är det så!:) Du och dina snöklädda vidder finns i mitt hjärta också och dörren till mitt röda lilla hus är alltid öppen för dig och dina kära!:) Många många kramar!

    SvaraRadera