onsdag 30 november 2011

Nedräkning...

Jag vet inte riktigt vem som är mest förväntansfull, jag eller kottarna.
Det är likadant vart år, jag sitter här med fjärilar i magen och längtar
till i morgon när de kommer hem och ska öppna första paketet i den
där adventskalendern... :)

Finns det ngt bättre än att göra de man älskar glada?:)
Nope.


Uppkrupen i soffan med löjligt ont i fötterna efter att plötsligt
kommit på att imorgon... imorgon är det December!
Skönt med framförhållning.
Svisch ut i affärerna för att försöka hitta en present per dag och kotte,
givetvis i mina minst fotriktiga högklackade skor.

Och jag har hunnit få in lite jul i huset utöver kalendern också!
Tom eldat lite i adventsljuset, såhär ngr dgr sent...



Så kom bara Julen, kom kottar, det är December!
Nedräkningen har börjat!:)

Dags för fjärilarna och mig att bädda ner oss.
SÅ härligt det ska bli att se deras miner imorgon:)

Såhär dan före dan, före dan, före dan, före dan, före... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar